Saturday, 27 August 2011

آذربایجان


 ندای سبز آزادی: به گزارش منابع خبری در استان آذربایجان، درگیری های پراکنده ای از سطح شهر های ارومیه و تبریز گزارش شده است.
گفتنی است در جریان اعتراض شهروندان ارومیه و تبریز به وضعیت دریاچه ارومیه این درگیری ها رخ داده است.
ندای سبز آزادی با کمک از رسانه های آذری زبان، فعالین آذربایجانی و گزارش شاهدان عینی تلاش می کند تا گزارش لحظه به لحظه این درگیری ها را برای مخاطبین خود گزارش کند.
آنچه مشخص است خبر ها از طریق شهروند خبرنگاران از خیابان های ارومیه و تبریز گزارش می شود و ندای سبز آزادی موثق بودن این اخبار را به علت نداشتن خبرنگار منطقه ای نمیتواند تضمین کند.
خبرها را که لحظه به لحظه بروز می شود را میتوانید در اینجا دنبال کنید:
ساعت 20:20 ماموران به بیمارستان مطهری اورمیه برای بازداشت مجروحان و پناه بردگان به این بیمارستان هجوم برده اند. در میدان خیام یک جوان را ماموران در حد مرگ ضرب و شتم کرده و با خود بردند. وضعیت شهر اورمیه به رو به خشونت است. تظاهرات مسالمت آمیز آذربایجانیها به خشونت کشیده می شود. خیابانهای امام ، بعثت ،مطهری ، منتظری، طالقانی، امینی، کاشانی و غیره اورمیه به طور کامل تعطیل شده است.
ساعت 19:50 درگیریها در شهر اورمیه به دروازه شاپور کشیده شده است. هنوز فضای شهر به به شدت امنیتی گزارش می شود. دستگیریها در خیابانهای شلوغ ادامه دارد. مردم هنوز خیابانهای را ترک نکر ده اند. شعارهایی در دفاع از دریاچه اورمیه در این خیابانها به گوش می رسد.
ساعت 19:35 گزارشات ارسالی از شهر اورمیه به وبسایت جنبش دانشجویی آذربایجان اؤیرنجی حاکی از آن است که در گیریها به بازار یکانیان اورمیه و دوشابچی خانا کشیده شده است. شدیدترین درگیری ها از بازار یکانیان اورمیه گزارش می شود . تعدادمجروحان بسیار زیاد است. بر اساس گفته شاهدان عینی به برنامه نوبت شما تلویزیون بی بی سی تعداد شرکت کنندگان به 10 الی 15 هزار نفر می رسید.
ساعت 19:24 بر اساس گزارشات شاهدان عینی به وبسایت اؤیرنجی درگیری ها در اورمیه به مرکز و خیابان مطهری کشیده شده است و دهها سطل زباله آتش زده شده است. دهها نفر دستگیر شده و چند زن در بین آنها دیده می شود. هنوز فضای شهر به شدت امنیتی گزارش می شود. سر در بیشتر مغازه های خیابانهای اظلی پایین کشیده شده است.
ساعت 19:13 بعد از درگیریهای گسترده در خیابانهای اصلی شهر اورمیه بازار سرپوشیده این شهر کاملا تعطیل شده است. بر اساس گزارشات رسیده به وبسایت اؤیرنجی چندین سطل زباله در بعثت آتش زده شده است. با اینکه ارامش نسبی به شهر باز گشته اما درگیریهای پراکنده در برخی از نقاط شهر دیده می شود. اخبار تایید نشده حکایت از آن دارد که در این درگیریها نزدیک 50 نفر از تظاهر کنندگان دستگیر شده اند.
ساعت 19:00 پس از درگیری گسترده در خیابان های عطایی، بعثت ، عسگرآبادی و امام هم اکنون تا حدودی جو آرام شده است، مردم هم اکنون در پاساژها و کوچه های اطراف محل درگیری حضور دارند، نیروی انتظامی اورمیه با امتناع از درگیری با مردم خود را در کنار ملت قرار داده است. به گفته شاهدان اکثر سرکوب گران از نیروی های یگان ویژه هستند که از دیگر نقاط کشور به اورمیه اعزام شده اند و به زبان فارسی صحبت می کنند.
ساعت 18:42  درگیری ها به خیابان باکری اورمیه کشده شده است، ماموران به صورت شدیدی اقدام به شلیک اشک آور می کنند . حضور زنان در تظاهرات زیاد است. شاهدان اعلام می کنند ماموران فقط فارسی حرف می زنند و غیر بومی بوده و از استان های دیگر به آذربایجان گسیل شده اند. تظاهرات در اورمیه در حال گسترش است.
ساعت 18:35 درگیری شدید در خیابانهای اصلی شهر اورمیه ادامه دارد. گفته می شود تعداد دستگیری ها به 30 نفر رسیده است . خیابان بعثت در گیری بسیار شدید می باشد. مردم آذربایجان هنوز در خیابان امام و دیگر خیابانهای نزدیک به تظاهرات خود ادامه می دهند. نیروهای امنیتی با گاز اشک آور و شلیک گلوله های پلاستیکی در حال پراکنده کردن تظاهرات کنندگان هستند.
ساعت 18:25 گزارشات شاهدان عینی حاکی از ان است که کانون دریگری ها به داخل کوچه های خیابان امام و عطایی کشیده شده است. تعداد مجروحان و بازداشت شدگان بالا می رود . مردم همچنان به خیابان امام می روند. نیروهای امنیتی تمام میادین اصلی شهر را بسته اند.
ساعت 18:15 نیروهای امنیتی تیراندازی به مردم با گلوله های پلاستیکی را شروع کردند. گفته می شود 10 نفر مجروح گردیده و نیز 4 نفر از ماموران مجروح شده اند . درگیری ها ادامه دارد. تعداد موتورهای آتش زده به 2 عدد رسید . در خیابان عطایی 1 موتور دیگر آتش زده شد.
ساعت: 18:11 اورمیه بپا خواست. استارت اولیه تظاهرات اورمیه زده شد . شعارها بسیاری داده می شود . تعداد حاضران 2000 نفر تخمین زده می شود . ماموران کنترل را از دست داده اند . بنا به گزارش های رسیده ماموران برای متفرق کردن مردم گاز اشک آور شلیک کرده اند . و جوانان نیز با سنگ جواب آنها را می دهند. آتش زدن یک موتور پلیس توسط معترضان . دریگری ها بسیار شدید گزارش می شود.
ساعت: 17:50 شاهدان عینی خبر از انتقال ماموران زن به خیابان امام می دهند. خبر دیگر حاکی است در خیابان امام نیروی انتظامی در حال پخش تراکت هایی است که در آن از امت حزب الله خواسته شده که توطئه منافقان و دشمنان را ناکام نموده و اعلام کرده تظاهرات غیر قانونی است و از مجلس خواهان بررسی هر چه سریعتر طرح نجات دریاچه اورمیه گردیده است.
ساعت 17:40 اتوبوس نیروهای امنیتی در خیابان عطایی و در چهارراه عطایی- مدنی دهها ضد شورش مستقر کردند . همچنین چهاراه عسگر آبادی، سه سرداران میدان گول اوستی نیز صدهها ضد شورش مستقر می باشد. همچنین در پشت بام هتل رضا و بانک ملی شعبه امام عطایی ماموران مسلح مستقر شده اند .
اؤیرنجی: بر اساس گزارشات رسیده به وبسایت اؤیرنجی دقایقی پیش حدود 200 مامور ضد شورش در پارکینگ هتل رضا در اول خیابان عسگرآبادی شهر اورمیه مستقر شدند. به نقل از شاهدان عینی حدود 50 لباس شخصی به پارکینگ هتل رضا در وضعیت های مختلف کیف به دست ، کت شلواری ، فشن و .. رفت آمد دارند که کار شناسایی معترضان را خواهند داشت. در خیابان امام اورمیه به فاصله 20 متر 2 مامور ضد شورش در هر دوطرف خیابان وجود دارد .
در پارکینگ راسته غلام خان نیز 200 ضد شورش مستقر که اکثرا موتور سوار می باشند.
در خیابان باکری اورمیه به فاصله هر 5 تا 10 دقیقه 10 موتور که هر کدام 2 سرنشین دارند ماموران ضد شورش در ترددند.
از بعد از ظهر امروز سرعت اینترنت در اورمیه به شدت افت کرده است به طوری که برای لود شدن صفحه گوگل حدودا باید 4 دقیقه صبر کرد.

Tuesday, 23 August 2011

آهای‌ مردم لیبی‌!




آهای‌ مردم لیبی‌! اگه یکی‌ الان اومد گفت آب و برق و نفت و مجانی‌ می‌کنیم، یه موقع بدو بدو نرید بهش رأی بدید ها، دیدم که میگم....!!!!



Monday, 8 August 2011

ایت الله امجد : نه تنها خامنه ای بلکه هیچ یک از مسئولان از طرف امام زمان نیست, مردم را گول نزنید


آیت الله امجد با اشاره به ادعاهای برخی در روزهای اخیر، درباره‌ی ارتباط با حضرت ولی عصر (عج) تاکید کرد: امروز هر که می‌گوید خدمت امام زمان می‌رسد یا بگوید نسبتی با امام زمان دارد دروغ مسلمی گفته است. احدی خدمت امام زمان نمی‌رسد. اگر هم باشند در بین ما هیچ پیدا نیستند و هیچ وقت این علم داران و شخصیت‌های ما نمی‌توانند این کار را بکنند و هیچ کس حق ندارد بگوید خدمت امام زمان می‌رسد.
به گزارش خبرنگار کلمه، آیت الله محمود امجد در جمع گروهی از نمازگزاران در مالزی با بیان اینکه «هر حرفی می‌زنیم در عالم ضبط می‌شود، پس خلاف نگوییم، فریبکاری نکنیم و مردم را در لباس روحانیت گول نزنیم» افزود: مردم می‌فه‌مند. امروز دیگر روزی نیست که بتوان سر مردم کلاه گذاشت. ممکن است بخواهیم عده‌ای را در جهل نگه داریم ولی در حقیقت اینگونه نیست، مگر اینکه بخواهیم خود را فریب دهیم. وقتی پای انسان لب گور است و در لباس روحانیت دروغ می‌گوید چه می‌توان کرد؟ نمی‌دانم چطور می‌خواهند جواب خدا را بدهند. آنهم برای چه؟ برای منافع دنیوی؟ 

این استاد اخلاق با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین خیانت، فریب دادن و گول زدن مردم است و بالا‌تر از این خیانتی نیست، اظهار داشت: مردم محترم‌اند، خداوند نیز مردم را دوست می‌دارد که انبیا را برای هدایت این مردم فرستاده که به راه خودشان بروند. و آنانی که در راه انبیا هستند، وظیفه‌شان هدایت و ارشاد مردم است. 

این شاگرد مبرز حضرت آیت الله بهجت با اشاره به برخی صحبت‌ها درباره‌ی ارتباط با حضرت ولی عصر (عج) تاکید کرد: امروز هر که می‌گوید خدمت امام زمان می‌رسد یا بگوید نسبتی با امام زمان دارد دروغ مسلمی گفته است. احدی خدمت امام زمان نمی‌رسد. اگر هم باشند در بین ما هیچ پیدا نیستند و هیچ وقت این علمداران و شخصیت‌های ما نمی‌توانند این کار را بکنند و هیچ کس حق ندارد بگوید خدمت امام زمان می‌رسد. 

آیت الله امجد خاطر نشان کرد: امام زمان که در جمکران یا اینجا و آنجا نیست. بله امام زمان از نظر فیزیکی یک جایی هست ولی ما نمی‌دانیم کجاست و این سرّ خداست که او را مخفی کرده است. که اگر بیاید می‌کشندش، همین ماهایی که طرفدار امام زمان هستیم می‌کشیمش، چرا که ما هواپرستیم، خداپرست نیستیم. هر کار می‌خواهیم می‌کنیم، هر دروغی بخواهیم می‌گوئیم. اگر ما امام زمان را برای عدالت می‌خواهیم، خودمان هم باید عادل بشویم. آدم عادل که دروغ نمی‌گوید؛ آدم عادل که شخصیت پرستی نمی‌کند. 

وی پرسید: تا کی می‌خواهید به مردم دروغ بگوئید و بعد به مردم بگویید به رادیوهای خارجی گوش ندهید. بگذارید همه چیز شفاف گفته شود تا مردم هم روشن شوند. 

آیت الله امجد ادامه داد: رسانه باید در حاکمیتی که ادعا می‌کند جمهوری اسلامی است آزاد باشد و همه‌ی مردم، راضی و ناراضی، حرفشان را بزنند تا مردم رشد پیدا کنند. وگرنه مثل الان می‌شود که هر کس هر نسبتی که می‌خواهد می‌دهد، امام زمان و خدا را زیر سوال می‌برد، و این‌ها همه به خاطر طمع دنیاست. 

وی همچنین اظهار داشت: همه می‌دانند که ما خائن به مردم نیستیم و قصد ما لطمه زدن به جامعه نیست. حرف ما این است که روشن شوید تا به کلی سقوط نکنید. خودتان مردانه به میدان بیایید و حقیقت را بگویید. جمهوری یعنی مردم راضی و ناراضی بتوانند حرف خودشان را بزنند، آن وقت خواهید دید جامعه چقدر رشد خواهد کرد. نه اینکه همه‌ی رسانه‌ها را یکطرفه کنیم و آن وقت یک کسی به اسم روحانی هر چه دلش می‌خواهد بگوید. این درست نیست. مردم به ما می‌خندند. با مردم نمی‌شود بازی کرد. 

وی گفت: باید برگردیم به خدا، به اسلام، به دین. نه اینکه فقط بگوییم عجل علی ظهورک، امام زمان بیاید چه کند؟ امام زمان برای تحقق عدالت برای همه می‌آید. ما باید آماده باشیم. همه‌ی ما باید عادل باشیم. 

این استاد اخلاق در خاتمه تاکید کرد: همین بنده‌ای که الان اینجا نشسته‌ام، اگر شما اعتراض درستی کنید و من قبول نکنم، نباید فردا پشت سر من نماز بخوانید. چرا که در این صورت من از عدالت ساقط هستم. حالا هر که می‌خواهم باشم. و هر کس دم از مصونیت از گناه بزند از عدالت ساقط است. 

لازم به ذکر است که روز یکشنبه خبرگزاری رسا گزارش داده بود محمد یزدی، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه «ولی فقیه از سوی امام زمان (عج) معین شده و دستورات او را هم معین کرده‌اند و فرموده‌اند که گوش به حرف ولی من دهید» گفته است: «ولی مطلق فقیه در تصمیمات خود هیچ‌گاه اشتباه نمی‌کند؛ چراکه اگر بخواهد تصمیمی بگیرد و این تصمیم صد درصد به ضرر امت اسلام باشد، وظیفه لطف امامتی امام زمان‌ (عج) ایجاب می‌کند که به هر نوعی وی را ارشاد کند.

Sunday, 7 August 2011

دکتر خزعلی

بیست روز از اعتصاب غذای مهدی خزعلی می گذرد این صفحه هنوز 1000 لایک ندارد اما صفحه ی فرنود نزدیک به 30000 لایک ........ !!!!! حیف اشخاصی مانند دکتر خزعلی و دیگر زندانیان سیاسی که برای مردمانی بدتر از مردمان کوفه جان خود را به خطر می اندازند!!!!!










page hemayat az dr khazali :   http://www.facebook.com/free.mehdikhazali

Saturday, 6 August 2011

نه خداییش مملکته داریم؟ پـَـَـ نَ پـَـَـ

تو سریال ماه رمضون طرف مُرده، روحش از در رد میشه ولی میشینه روی صندلی!

Friday, 5 August 2011

از دیوار نُدبه در اورشلیم تا چاه جمکران در قم

موعودگرایان از اورشلیم تا قم سخت مشغول فریب و تحمیق توده‌ی مردمان گمراه با ابزار فکری مشترک، اما در لباس‌هایی 

متفاوت







یهودیان و مسیحیان دست بر دامان دیوار نُدبه در اورشلیم(بیت‌المقدس) به امید ظهور موعود. آنها نامه های خویش به یهوه را در جرز دیوار قرار می‌دهند





و خداوند را در جرز دیوار می‌جویند و از سنگ و کلوخ توسل می‌جویند





اما غافل از آنکه سنگ شنوا به زمزمه‌های آنان نیست





کوچک و بزرگ هم نمی‌شناسد همه بر سر این خان رنگین تحمیق توده‌ها گرد آمده‌اند. از رئیس‌جمهور آمریکا تا بازیگر سینمایی هالیوود تا رهبر کاتولیک‌ها







خدای این گمراهان کجاست زمانی که کسانی از خودشان روزانه این نامه‌ها ا از میان جرز دیوار و سنگ‌ها برون می‌آورند به خاکروبه و زباله‌دانی سرازیر می‌کنند؟









دست‌های کوچک یک کودک در میان شکاف سنگ‌ها می‌رود تا نامه‌های باقی‌مانده را برون آورد و روانه زباله‌دان سازد



این‌سوتر از اورشلیم، در جمکران قم گروهی دیگر همین فکر بیمار را در لباسی دیگر به خورد توده‌های گمراه و تحمیق شده، می‌دهند



















خرد گم کرده‌اید شاید نمی‌دانید؟












نامه‌ها و عریضه‌ها هفته‌ای یک‌بار از چاه تخلیه و به دور ریخته می‌شود. بسیاری اوقات این تخلیه و جمع آوری در برابر دیدگان زائران چاه صورت می‌پذیرد. آیا مغزهای خفته‌ی آنان پیرامون چرایی نوشتن نامه‌ای که راهی زباله‌دانی می‌شود از خود پرسش نمی‌کند؟